Afholdelse af boksestævne

Skal du holde et boksestævne, så er her en tjekliste af, hvad du skal være opmærksom på som arrangør:

  • Ansøg om hal/lokale ved respektive ejere/kommune – i god tid.
  • Søg stævnetilladelse min. 4 uger før. Ansøgning om stævnetilladelse udfyldes med relevante oplysninger via online formular <HER> Ansøgningen behandles af DaBU stævneansvarlige Finn Bryhl finnbryhl@dabu.dk.
  • Søg polititilladelse hos den stedlige politimester: <Klik her>
  • Sørg for eventuel indkvartering af udenlandske/udenbys boksere og ledere.
  • Meddel DaBU dommerpåsætter Øst/Vest om opnået stævnetilladelse, for udtagelse af officials – Husk at oplyse, hvis gæstende team selv har dommere eller kampledere med.
  • Bestil læge – aftal prisen på forhånd. Arrangerende klub står selv for denne udgift.
  • Sørg for eventuel godkendelse af både nye og gamle startbøger – husk at være i god tid: Startbogsansøgning
  • Dokumenter downloades fra DaBUs hjemmeside, se nederst og under ”Downloads”
  • Præmier og graveringer bestilles i god tid.
  • Bestil forplejning til officials (Kaffe/vand – sandwich el.lign.)
  • Arbejdsfordelingsliste: Arbejdsopgaver fordeles, arbejdsliste udfyldes og relevante informeres
    • Husk! stævnesekretær til at udfylde stævneskema og startbøger (resultater)
    • Husk! også Tidtager.

Husk: Læge-, stævne- og resultatskema skal senest 48 timer efter stævnet mailes direkte til DaBU på dabu@dabu.dk



Her finder du dokumenter som skal bruges i forbindelse med afholdelse af et boksestævne:
Alle dokumenter findes også under DOWNLOAD

Almindeligt boksestævne/turnering


Hvis du vil afholde et diplomstævne kan du læse reglerne <HER>

Vejledninger og dokumenter til diplomboksning


Diverse til stævneadministration

  • Klubstempel til startbøger
  • Billetter, byttepenge ved entré og kiosk
  • Skriveredskaber, papir og tape